Friday, June 8, 2007

Romrapport uke 22 og 23

Varmt ja!
Skal ikke klage, for her på Rommet virker aircondition mer enn bra nok. Det vil si at jeg sitter omtrent rett under/ved siden av byggets kjøleanlegg så når de andre blir varme og skrur på kaldluften så blir det såpass kjølig her at jeg innimellom må skru på varmovnen jeg har under pulten. Men jeg har da vært ute en tur og kjøpt en matbit, og i den forbindelse må jeg bare skryte av Bondens Marked i Karl Johansgate ved Universitetsplassen. Nice!
Litt rolig denne uken, mye retur og ellers mest fokus på høstens nyheter så takk til dere som har klart å finne fram litt så det ikke bare er høysommer her inne. VG-stylisten var innom og lånte en masse barnetøy og var nesten sikker på at badedrakt-oppslaget kommer i morgendagens Helg. Så hold et øye etter BikBok og Cubus der!
Ryktene går om at hetebølgen, men forhåpentligvis ikke sommeren, er over etter helgen. Så nyt den i fulle åndedrag!
Selv skal jeg se om jeg kan skaffe meg peoner, jordbær og fregner ila de nærmeste dagene. Sommertøyet er naturligvis i boks takket være dere ;)
God helg!
:)
elx


Topp #6 2007
Side 26
Carlings - sort t-shirt m multifarget trykk
Carlings - sort miniskjørt
Carlings - sort/hvitt palestinaskjerf
Carlings - hvit Vailentsinglet
Cubus - sort bomullscaps
Side 27
Cubus - beige singlet m gullpaljetter
BikBok - sort UCLA-hettegenser m gulltrykk
BikBok - sort UCLA-bukser m gulltrykk
BikBok - denimshorts m haremsbuksefasong
Carlings - mørk blå baggy Levisbukser
Side 28
Cubus - sort bomullstunica/kjole m lommer
Cubus - sort shopper m hvitt hodeskalletrykk
BikBok -sort skinnjakke
Carlings - sorte unisex Fuzzy-bukser
Side 29
Cubus - knallgul singlet-kjole m lommer
Cubus - multifarget stripete bikinitopp
Cubus - sølv/grått/sortstripet skjerf
Side 31
Cubus - hvite pilotbriller m strassdetalj
Cubus - sorte plastbriller m strass på sidestengene

Cosmopolitan #7 2007
Side 15
Carlings - sort t-shirt m hvitt trykk
Julia #8 2007
Side 18
Cubus - grønt emaljesmykke
Side 19
Cubus - grønn og hvitstipet bikini
Cubus - grønn og hvitstripet bikinioverdel (som en del av et antrekk)
Side 20
Cubus - perlekjede
Cubus - brun bikini m treperler
Side 21
Cubus - lilla perlesmykke
Side 22
Cubus - grønn bikini m hekledetaljer
Side 22/23 tekst og bilder er byttet om
Cubus - lyst denimskjørt
Side 25
Cubus - beige/brun/grønnmønstret hårbånd

Henne #9 2007
Side 102
Cubus - sort badedrakt med metalldetaljer
Side 103
BikBok - hvit badedrakt feilmerket som Cubus *banne*
Side 104
Cubus - sort/ecrumønstret solhatt
Side 111
BikBok - multifarget tunica

No comments: